Asystent/ka

3 200,00 zł

umowa o pracę


praca asystent Wejherowo, praca asystenka Wejherowo, praca biurowa Wejherowo, praca recepcja Wejherowo

  • przygotowanie prezentacji, przygotowanie, formatowanie i archiwizacja dokumentów,
  • formułowanie umów z klientami, redagowanie materiałów i opracowań w języku angielskim (notatek, memorandum),
  • zarządzanie kalendarzem konsultanta,
  • organizacja spotkań z klientami i kandydatami, obsługa spotkań,
  • nadzór nad salami konferencyjnymi, nadzór nad kalendarzem spotkań,
  • organizacja podroży służbowych, wsparcie logistyczne projektów prowadzonych przez firmę,
  • współpraca z pracownikami z innych biur na świecie,
  • wprowadzanie zmian oraz aktualizacja bazy danych firmy,
  • wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji,
  • zarządzanie zakupami materiałów biurowych i kontaktami z dostawcami,
  • zadania ‘ad hoc’ zlecane przez pracowników firmy (KRS, Urząd Komunikacji),
  • zarządzanie kontaktami z firmami usługowymi, administracją budynku, itp.
  • przygotowanie dokumentacji kosztowych i innych.


Wymagania

biegłej znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę po angielsku zarówno w mowie, jak i w piśmie,
dobrych umiejętności komunikacyjnych i pracy w zespole,
dobrej znajomości narzędzi MS Office,
obsługi arkuszy kalkulacyjnych,
sumienności, zaangażowania, lojalności i dyskrecji,
zdolności priorytetyzacji zadań i samodzielnego wykonywania zadań,
wysokiej kultury osobistej,
osób w trakcie studiów / z wykształceniem wyższym,
doświadczenia na podobnym stanowisku.


Oferujemy

pracę w międzynarodowym środowisku firmy doradczej o najwyższych standardach profesjonalnych,
wsparcie i pozytywne nastawienie blisko związanego ze sobą zespołu,
zdobycie doświadczeń pozwalających na zrozumienie najnowszych trendów w zakresie zarządzania,
możliwość rozwoju zawodowego w dziedzinie HR w ramach firmy.


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2024.12.08, wyświetleń: 1529

nr ogłoszenia: 2688